terça-feira, 6 de fevereiro de 2007

Mind Ride Life or not?

Everyday I am riding the bicicle

In case you dont know, I didnt know how to ride bicicle before. The funny thing I want to share with you is that

while I am actually ridding the bicicle, my mind keeps saying "I dont know how to ride the bicicle, I dont know how to ride bicicle..."

So ...
my body is actually doing something and my mind is denying it!!

How wonderfull to see this mind process working.

So, How can we trust on the mind?
Should we let ourselfs to be mind-ride or is there a soul and a body to ride us?

A mente mente and limites yourself.

Keep ridding

Life is fun

Um comentário:

Alexandre Correia disse...

Olá Elisabete!

Já percebi que está a ser duro. Grande experiência, não? E está a valer a pena? Bem, pelo menos já deu para aprender a andar de "bicla". Tenho pensado muitas vezes em ti e perguntado como estará a correr a viagem. Presumo que a tua companheira à partida não resultou numa forte amizade, pois estás a enfrentar a Índia sozinha... Conta-me as tuas histórias, que estou cheio de curiosidade. Adorei estar na Índia, quando aí fui há sete anos. Tocou-me atravessar de jipe os estados mais pobres e não os lugares turísticos. Mas não posso comparar essa com a tua experiência.

Um beijo,

Alexandre Correia